Middag för dom andra, för mej Sängen

Jag vaknade imorse vid sex då jag (skulle först...) ut och se efter elsa medans pappa skjutsa amelie till jobbet men precis när jag sitter och letar efter andra strumpan så messar pappa att jag inte behöver gå ut som amelie skulle bli hemma. Jag går ner på toa och klär av mig igen och lägger mej under täcket med älsklingen igen. När jag väl somnat så ringer alarmet igen vid halv åtta. Då gick jag upp och tvättade ur revaxöret och kände att det var lite bättre så jag ringde inte sjukhuset utan gick och la mig igen. När precis tjejerna gått till bussen så ringer amelie in och vill att jag ska göra iordning mackor till elsa så snälla jag går upp igen och fixar. Etc etc... Sen hjälpte jag till att se efter lill jäntan och jag åt frukost osv. Sen åkte dom runt elva tolv och då la jag och myste med älskling i sängen som varit hemma för att han är dålig. Efter lite mer ätande 2½ men och sex/dusch så kände jag mig pigg. Jag gjorde en tallrik med makaroner till mig och åt upp sen somnade jag som jag var så jäkla trött för att jag inte fick somna om dom gånger jag försökte. Iaf efter det så sov jag från tre/fyra till sex nånting. Mår inte så värst bra nu heller, men ska stanna i sängen för kvällen iaf. Kan NÅN ta mitt jävla tjuttande i örat :( så obehagligt.
-
Tror smått att jag blivit beroende av tradera xD inte bra inte bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0