Mmm kaffe <3

Sitter och dricker en kopp kaffe :) tog mig en bulle och kaffe, orkade inte sitta kvar nere med dom andra för det blev för bökigt, alltså dom busade och skrek och jag orkar inte med det just nu. Känner att jag vill skrika för jag blir så irriterad egentligen blir jag det utan nån speciell anledning och det stör mej. Jag tror att det är för min huvevärk att det är därför. Och ändå sitter jag här framför datorn som heller inte gör det hela bättre ^^ men det är lugnande ;) haha nej det är det verkligen inte. Känner att ögonen vill poppa ut så kanske bättre att jag lägger ifrån mig datorn och kollar i min nya kok bok jag köpte på rean i fredags. Tittade lite smått tidigare idag och hittade lite intressanta saker, det fick mej att glömma bort huvevärken och min dövhet i vänstra örat. Nej jag får nog fan ta och ringa sjukhuset och boka tid. Måste kolla upp detta. orkar fan inte höra det där tjutande ljudet så jäkla högt som det är nu när man har som lock för örat. Märkt att jag är en aning uppsvullen i örat med och det har börjat göra ont med :( . Men får bli att jag åker buss in för pappa har inte tid att skjutsa mig för han ska till tandläkarn och sen packa inför deras två verkors resa till gran canaria. Fy fan vad jag är avis på dom :( men ändå ska bli skönt att ha FF hemma ;) det uppskattas för fulla muggar av oss "barn" här hemma. OK jag och älskling är ju också vuxna men jag räknar oss ändå som barn och pappa & amelie som vuxna här i familjen, enklast så. Jag vill ha mer pengar är sjujäklans shopping sugen så det finns inte. Nej nu blev det långt och mer än jag skulle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0