Oh finally ..

Jag tog steget och kollade... För  ja jag vet inte, kanske för att jag plågat mig själv så länge att jag till slut kollade. Iaf, nu vet jag hur  --- ser ut och att -- har ett förhållande (puh) . Sen kollade jag en annan sak, märkte då att den person jag inte vågat gå in och kollat på osv inte finns med i en viss kontaktlista. Så jag blev glad där, typ andas ut liksom. Att jag liksom "kollar" är bara för att jag är svartsjuk av mig och det som hände i höstas som gjorde att jag mådde skit vill jag inte att det ska upprepas igen. Så nu har jag äntligen tagit steget och kollat bara för att. Och en lättnad att se att den inte finns med där, men dock vet jag att den --- finns på andra ställen vad jag vet just nu. Men jag lovar att jag skulle bli sååå jäkla glad om en viss person bröt kontakten med --- för min skull. OK om dom snackar i skolan och så men helst inte nåt med mobil och sånt där för jag vill inte vara misstänksam och jag vet ju hur jag blir om jag märker att personen i fråga pratar/messar whatever med den personen. Och efter allt jag hört om -- så är det ju inget direkt bra. Och jag vill inte bli sårad igen och jag vill heller inte sitta här och ha massa jobbiga tankar som dyker upp bara så där och då blir jag orolig i onödan. Jag vill och jag gör (tror jag iaf) lita 100% på den personen.
-
Men nu kan jag iallafall andas ut och bara vara (hoppas jag) ... Och vill påpeka att jag älskar reliv tabletter <3 jag fick sån smärta i rygg, magmusklerna och neråt en jätte konstig smärta som drog åt och spände med mera.. usch fy fan men men efter bara nån minut så försvann det :) ja efter jag tog tabletterna ^^
-
Angående pluggandet så har det gått bra, mest antecknat men tänkte kolla över uppgiften nu och sen får jag väl se :) lagade mat idag igen :) tänkte göra köttfärslimpa men kan ju bli lite svårt när man har fryst köttfärs så tänkte jag att jag skulle göra chili corn carne (recept från jamie oliver recept boken jag fick av moster i födelsedags present /Förra året) men så hade vi inte alla ingredienser att ens göra det så det blev en enkel köttfärs iställe :) med krossade tomater, majs, halv burk (stor) creme fraiche, två-tre matskeder turkisk youghurt och en del kryddor till det blev det fjäril pasta :) mums ^^ . Alltså maten blev lyckad förutom att pastan kanske skulle varit nån min till men lite tuggmotstånd ;)
Now I can finally breath again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0