Oh kill me...

Pappa tyckte att jag ska söka/kolla jobb utomlands (något jag tänkt på innan) och sitter nu och kollar in ving och se all sol och pool och allt underbart Ohhh vill åka dit nu och bara ligga där i solstolen eller på stranden ooh underbart <3 Tänk då om man får jobba där i sån miljö. I vad var det 4-6 månader om inte mer jippi liksom. Men det är bara det att jag har ju pojkvän :( och va ifrån honom så lång tid kommer ju ta kål på en. Men om man får chansen så vill man ju inte direkt tacka nej eller hur? Samtidigt undrar jag om jag kommer passa som reseledare eller nåt i den stilen jag är ju inte direkt sån som kan prata inför publik och liknande . Nej jag får tänka på det men skickar en ansökan iallafall..

Kommentarer
Postat av: Tosse

Klart du ska söka jobb utomlands!

Tänk all erfarenhet du får!

Och det där med att prata inför folk.. Tro mig, det ät stor skillnad att prata inför turister och inför sin skolklass..

Jag har jobbat som guide nere på Visingsö 2 somrar i rad, vilket är det roligaste jag gjort =D

Låt inte förhållandet hindra dig från att söka.. Är kärleken tillräckligt stark så håller det iaf.. Dessutom så kan han komma ner och hälsa på ;)

2010-03-21 @ 23:22:33
URL: http://tosse89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0