Ohh :)

ÄNTLIGEN säger jag bara - fast kommer förmodligen inte säga det efteråt xD
jag ska nämligen följa med syrran och gymma imorgon. för idag fick jag ju ett grymt uppvaknande (tycker jag), det har blivit för mycket av det goda helt enkelt och nu får det vara nog. Jag ska börja gymma, ut och gå/röra mig och göra träningar hemma (det jag kan) för nu ska fan det här mullet bort. Usch...
Pratade väl tidigare om att jag skulle nog in till uppsala och träffa Emelie men det blir tyvärr uppskjutet till nästa vecka iställe, som jag har bara små pengar nu och får ju mer nästa vecka så då kan jag ju fika med henne och gå runt på stan precis som vi gjorde förr^^ .
Har blivit många inlägg idag ;) men nu säger jag Godnatt fast jag inte ska gå och lägga mig ännu men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0