One More Thing

Jag har suttit och tänkt på att eventuellt skaffa mig en mini pc som man kan bära med sig osv, och om jag ska börja jobba med partylite och lustjakt så kan det vara bra att ha med sig en liten dator som dom som vill beställa direkt beställer. För bära med mig den här blir ju lite knepigt men om jag ska ha en liten mini pc så får det bli när jag kommit igång med dom där sakerna :) .
Men man kan ju allti sitta och kolla vad som finns ;)
Den här var snygg :)

Oh jag minns den här, eller ja när jag höll på att leta efter dator (innan jag skaffa den jag har nu) så var jag väldigt förtjust i denna, läckert att man kan vrida skärmen :D men synd att den kostar  9000 något :/
-
Jaja nu har jag kollat lite grann hihi ^^ - nu ska jag bära ner disken och börja med rummet för vet inte riktigt när älskling kommer hem så jag måste nog sätta fart nu. Kanske ska ta en promenad senare, det är ju fint väder idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0