Pigg AB

Kan verkligen inte sova :S
Slutade med att jag låg och tänkte på en massa, vad jag ska göra och vad jag vill ha osv. Och som uppdateringarna till mobilen tar sån tid så ställde jag ner datorn på golvet och som jag inte kunde sova så tog jag upp datorn igen ;P och nu sitter jag här och väntar på att det ska bli klart sen ska jag göra ett nytt försök att sova.
Åh ge mej trötthet så man kan somna...
Såå heta skor ;) (jag vet jag har lite konstig smak hehe ;p )
Har budat på dessa på tradera, än så länge ligger jag först :D får väl se hur det slutar om dom blir mina eller ej.. Nej jag har nog lite för många skor? Fast vad gör de ^^

Kommentarer
Postat av: Helene

men guud vilka snygga skor !!! hoppas du får dom, dom var verkligen skitsnygga :D!

2010-03-04 @ 21:57:56
URL: http://hellanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0