puh äntligen hemma i det här skit vädret..

Ja det är då inte trevligt att vara ute i detta blås väder. Darra skit mycket fast jag är en aning på klädd. Tog iallafall 15-20 min att låsa upp telefonen och nu använder jag den :) trodde fan först att det skulle aldrig gå att använda den men nu så börjar jag komma igång ;) . Hittade även jackan jag var så sugen på och passade på att köpa den och hittade även en söt tröja med stor rosett på :) (bilder kommer upp senare). Foki såg jag har en sådan ^^ . Blev en kort visit på min favo affär men köpte inget dock, och efter att jag varit på toan på ST:per gallerian så stötte jag på tele2 försäljare som direkt va på och flörtig av sig, lurade på mig att använda deras iställe för halebop som jag har nu. Men jag tror inte jag kommer gå över till tele2 föär jag är nöjd med halebop så det så. Nej nu ska jag köra lite revaxör och hoppas det hjälper annars blir det väl sjukbesök :/ .
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0