Scary?

Ja det kan man ju säga att det är "scary" för nyss så var jag in på tjejs facebok (vi har gemensamma kompisar där) anyway, bara för jag hade tråkigt så började jag kolla på hennes bilder och där på ett av dom hitta jag en person som jag kände igen, klickade snabbt förbi så jag gick tillbaka och där sitter han.. En kille som vad jag vet bor i linköping iaf gjorde han det för ett par år sen då jag chattade, smsade och till och med snackade i telefon med. Jag tror jag blev smått kär i han men det var bara ytligt, för märkte efter ett tag att han var en PLAYER så då gav jag upp han ..
men men ett par år sen nu har jag en underbar kille som jag älskar :) det där va förr nu är det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0