sHoEs

Har ju några nya och gamla snygga skor och några av dom är ju lite av en pina att gå i >_< men vad gör man? Hehe
Lovely <3
-
Som sagt så hann ju min kära kusin före mig att skaffa dessa skönheter, liksom jag har ju redan stövlarna
You see ;)
-
så självklart borde jag väl skaffa mig pumpsen eller?
Jag ÄLSKAR snygga skor, det får mig att må bra att gå i snygga skor och självklart bör dom vara sköna att gå i, jag har ju några som jag kan gå i ett tag sen blir det att jag blir öm eller nåt men jag vet ju vilka skor det är. Ska leta efter nåt inlägg man kan lägga i så det blir skönare, och försöker ta med bekväma skor om det skulle bli att jag måste byta. Men man vill ju inte gå med stövlar i sommar och stövlarna ovan måste jag klacka om tror jag . Ska nu upp till garderoben och rota fram skorna mina så ska jag kolla hur många par jag har. JAG bryr mig inte om min kille tycker att jag har för många skor, mina pengar mina skor. SÅDETSÅ. Skyller också på att jag är tjej ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag älskar pumpsen, hade dom på mig 12 timmar i sträck i lördas-söndags. Och somnade till och med i dom. Dom gör inte ont alls att ha på fötterna! Dock fick jag lite ont i ryggen dagarna efter xD

Men man får inte ont i fötterna av att gå i dom :)

2010-03-18 @ 11:34:59
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0