Sista Mars lider mot sitt slut

Köpte ju som sagt ett par pumps idag, som min kära kusin gjorde för någon vecka sen (några) , men jag härmar henne INTE (som det känns som just nu) men det gjorde jag inte som jag liksom henne suktade efter dom redan när dom kom ut i butik nu var det bara att hon hann före mej ;) . Men men vi har ju bra sko smak ;) hihi <3 - för ja visste att hennes syster inte gilla klacken på dom (i fram) varken pumpsen eller stövlarna och jag fick tydligen för mig att carro också inte gillade dom men så var inte fallet för när hon sa att hon gillade stövlarna med men att hon kände att dom inte passa henne riktigt då kom minne tillbaka :) .
In love <3
-
nej fan nu får det bli vår så man kan ha dom på sig :D eller sommar ;) det är ännu bättre än vår hihi . nej nu måste jag på toa hejdå

Kommentarer
Postat av: Carro

Du ska inte känna att du härmar mig, för det tycker inte jag du gör! <3

Det är hur många som helst som har dom där skorna, med all rätt för dom är fantastiska!

Ses i helgen :D

Kramar

2010-03-31 @ 23:36:13
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0