"Slag i.."

saken...

Alltså, jag har beställt denna 49,50 kr bara :D blir fin i sommar. Problemet
är väl att jag inte använder blommigt xD men man kan väl testa? om den inte passar mig
så kan jag väl skicka tillbaka den bara. Den kommer i mitten av april så om en månad typ?
HaR gjort en del sysslor idag ändå känns det som att jag inte gjort tillräckligt :( hur fan går det till?
Jag har:
Bokat tid till katten
Handlat
hängt upp tvätt samt startat ny maskin
plockat undan
plugga lite snabbt
handlat
rensa/städat ur kylskåpet
ut med sopor/kompost
hämtat ved
eldat
OCH jag känner att jag inte gjort ett dugg :S
.. Kanske är för att jag inte städat mitt och älsklings rum? Men jag har iaf varit under våran stora säng och rotat för saknade min nya tröja jag hade på kryssningen förut och min "jacka" från gina jag köpte för ett bra tag.
den jackan :) jag orkade inte förklara så varför inte förklara med bild ;)
.
Sitter nu och kollar vad det finns att välja för kurser till hösten som sagt "BACKUP" plan.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0