Smått..

nedstämd :( . Kanske för man nu får reda på lite halvt så där hur folk uppfattar en. Jag skriver ju saker som pågår i mitt liv, mina tankar och sådant. Jag nämner inte lika mycket nu om skolan som jag gjorde för nån vecka sen. Alltså om ett jobb dyker upp då kommer förmodligen jag att avsäga mig skolan eller ja sluta. Men jag tror inte jag kommer lyckats att få jobb nu direkt liksom. Vore skönt att komma igång med partylite/herbalife och lustjakt. Att jag håller på med lustjakt är mer för en rolig grej, ska ha min första visning om två veckor hos en kompis, och partylite kom jag in på för att jag älskar ljus och jag fastna helt enkelt då när jag satt och kolla i deras katalog och för att hon som värva mig berätta vilka möjligheter som finns etc. Herbalife är väl mer av en slump att jag ramla in på, jag letade efter nå jobb på internet om att jobba hemifrån (som jag pluggade) och då dök den upp, jag blev kontaktad av Maja som berättade en massa och jag blev bjuden på en STS i stockholm som var skit rolig och det gjorde att jag fastna direkt. Jag beställde hem mitt första paket med shake och tabletter, prövade produkterna och folk runt om kring såg ju att det funkade liksom jag själv kände det. Fick några kunder osv och det gick bra - jag tjänade några tusen lappar och efter ett tag så kom jag av mig och det gick som det gick. Jag vill börja med det igen men vet inte hur jag ska komma igång samma sak med dom andra två sakerna. Kanske låter hel dumt att jag jobbar som konsulent för tre saker som jag inte ens är aktiv på. Men jag försöker komma igång med det, ska försöka satsa på partylite och ha dom andra två vid sidan av osv. Ska få hjälp av några som ingår i den grupp jag jobbar med (partylite) och få coaching med mera. För om hon kan så borde väl jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0