Som sagt..

så har dom andra kommit hem nu - både glad och inte glad för det ;) . För man blev typ" väckt av lilla Elsa som också fråga efter stoffe och blev lite ledsen när jag sa att han inte är hemma och efter det sa hon " toffe ute... eme dato,," hehe hon mena väl att stoffe är ute som han inte är här och sen peka hon på min dator :) . Men efter ett tag så drog jag mig ur sängen som min lilla urinblåsa växte som tusan och tröck på så jag till slut var tvungen att gå upp och rusa till toan. Så nyss ätit en skål (liten) med youghurt men funderar på om man måste ta sig något mer?
Ja fattar inte, igår var det skönt ute, fint och våren är på väg OCH när man vaknar idag så ser man att det snöat och att det är VITT över allt. Som jag sa förut när dom åkte då smälte snön bort och solen kika fram NU när dom kom hem igen så är snön tillbaka "morr" haha :P men hoppas att snön försvinner snart och att solen skiner varmt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0