swimmingpool nästa?!!!!

Haha blev för en kort stund sen nedropad och när jag kom ner så möts man av syrran som lagt ut handdukar över halva köksgolvet och ber mej att hämta moppen och torka upp resten. Var lite svårt att se vart man skulle torka men blev att flytta på kartonger, kassar och skit för att komma åt där det var blött. Kul liksom, den som gjort denna pool på golvet är inte mindre än lilla elsa som var törstig och drog i vattendunken vi har på bordet för att få vatten. Syrran hann inte fram för en det var försent. Elsa är bra kvick ibland, men inte så värst skoj att just vatten dunken skulle välta som det är 10 l? elr 20? ja vet inte riktigt men mycket är det. Och vi hämtar vatten hos farmor för tillfället och det är ju inte så fullt så roligt att springa med två vattendunkar och en pulka fram och tillbaka. Är väl tillbaka vägen som inte är lika rolig ;) . Men men inget att göra åt.
-
Nu ligger jag åtminstone i min och älsklings säng ^^ dock själv då han sitter och pysslar med sin radiobil. Vi ska kika film eller nåt sen :) bara jag håller mej vaken . Sitter och dricker min asti nu ^^
;P gott. Dricker ur flaskan då jag glömde glaset kvar nere och jag orkar inte gå ner för tillfälle^^ men flaskan är inte stor heller, typ som en halv liters cola flaska :D . Ett tag trodde älskling att jag var full eller på verkad (druckit ETT glas) men jag tror bara att jag är extremt trött och lite alkohol (inte mkt % i denna heller så) , då tror jag bara att jag kände mej glad och lite överdriven men inte på verkad :D . Till och med syrran trodde det, men det var bara det att jag börja skratta som tusan när hon visa nåt bambi klipp på youtube för elsa och elsa sa "titta katt" syrran utropar " INTE KATT det är en KANIN!!!!" haha lät så roligt och det var nåt mer som gjorde att jag skratta så tårarna rann :)
Sen var det att jag letade efter en skinnjacka åt syrran på tradera som hon vill ha en brun osv, och då fråga jag efter hennes storlek (inte för att vara elak) och hon tittar konstigt på mej och blänger på mig som om jag sagt nåt konstigt och då börjar jag skratta igen xD . Hon är ju inte överviktig, utan små mullig men har faktiskt ärligt talat gått ner sen hon börja träna. Iaf så hittade vi ingen vettig ;/
. Apropå skorna jag la upp tidigare som jag budat på, vann jag :) för ett rimligt pris :D nice så ska bara betala.
Nej usch hitta på nåt kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0