Sysslor...

Gjort lite sysslor ^^ , bokat tid för missen min, hängt tvätt/startat ny maskin, lagt in kommentarer på blackboard på våra nya uppgifter, varit och handlat mjölk och youghurt plus hämtat mitt paket som ÄNTLIGEN kommit, gått ut med soppor + komposten som stank :S , och varit duktig för jag har städat ur kylskåpet, och gjort rent hyllorna :) . Skönt så nu ska jag fundera ut vad mer jag behöver göra...
Så här ser kylskåpet ut nu :)
Hämtade ju ut mitt paket :) - det roliga var att när jag skulle gå därifrån så var det en kund som sa "Ursäkta men vart har du köpt den där? Eller ja beställt, JAG: haha det är ingen lampa i, hoppas jag iaf ;) det är filmer xD HAN: Jaha men åh :) . " Haha det var lite roligt :)
Weei ^^

Nu har jag äntligen boxen :)
Som jag väntat på denna, fick den för en billig slant på tradera.
Tänkte på det, vet att många måste tro att jag bara slösar pengar på INGENTING och bara köper nytt nytt nytt hela tiden, men på tradera så bjuder jag bara upp till en viss gräns och om det blir för mycket så blir det inget. Och dessa saker jag nu fått hem som jag vunnit genom tradera har jag betalat och det för mycket billigare än vad det egentligen skulle kunna kosta och om nån bjuder över så fine liksom.
Och det är ju inte så många nya skor jag har egentligen, det är ju dom ena paret från ellos som jag inte använt än som får ligga i garderoben så länge, pumpsen använder jag bara på sommaren eller på krogen, stövlarna varierar jag i mellan men oftast har jag dom högklackade som jag skaffade i höstas eller dom låg klackade bootsen med nitar nedtill. För än så länge så går det inte så värst bra att gå med dom andra ;) testade dom nya jag fick på posten häromdagen och det var för att se hur sköna dom är att gå i.
Som sagt så handlar jag inte upp alla mina pengar, jag lägger ju undan till körkort och jag köper ju busskort och böcker när det behövs. Men hittills så behöver jag inge nytt material nu men dyker väl upp nåt snart.
-
Sen svar till dom som kommenterat:
Carro - Ohh jag vill också ha dom pumpsen (pumpsen jag la upp för nåt inlägg sen (shoes) . :)
Isabella - Ja visst är den :) är erbjudande nu att köpa för bara 50 kr :) så funderar på att skaffa ^^ - ang, klänningen jag la upp i ett inlägg idag från HM. Funderar på om den med blommor passar mig :) .
.
Funderar på vad man ska göra till middag idag, har ju ravioli (jag trodde vi hade fler burkar men tydligen inte...) så funderar på ravioli, varmkorv och makis till.. kanske dålig kombination men vad fan ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0