This sucks a little bit..

Sitter och kollar igenom vad dom andra i gruppen gjort och vad jag ska göra osv. Vet inte ens om dom är färdiga eller ens vad dom gör. Har iallafall skrivit ett mail till dom, och sitter nu själv och går igenom uppgifterna. Ska skriva rent dom och skicka till dom andra i gruppen så får jag väl se hur det hela slutar. Hoppas det slutar bra :)
-
Var meningen att jag skulle börja plugga lite tidigare idag (hade jag tänkt) men jag somnade iställe på soffan och väcktes av att nån ringde och sökte pappa. Men som dom är borta på semester så fick ju han inge napp ;P sen när jag la mig igen och tänkte kolla på ett program för att sen börja med pluggandet så hinner jag inte mer än lägga mig i soffan igen och det ringer.. En till som söker pappa (suck) . Men det var nån försäljare så jag sa bara att han inte är hemme ;P .
Alltså nån som förstår juridik? Jag fattar ju noll :S även om jag kommit in hur man letar i lagboken osv. Nej jag säger som min kusin, gymnasienivå är så mycket roligare, lättare än högskola. Men det är typ 2-3 månader kvar sen är kurserna slut så det ska jag fan stå ut. Göra mitt bästa helt enkelt. Måste bara få tag på läraren i psykologi kursen för där har jag nada uppgifter, vet knappt vilka böcker jag ska skaffa mig. Försökt maila (den mail adress jag har) men inge svar :S . Nej this sucks...

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Hihihi, jag älskar dom, var tvungen att köpa båda, för jag kunde inte bestämma mig för bara ett par! :D Dom är assköna dessutom! <3

2010-03-10 @ 14:45:32
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0