Tidiga mornar = inte min grej!!!

Fick gå upp halv sju idag, göra mig iordning... Alltså när man sover perfekt och som skönast då ska man upp!!!
Alltid när man ska upp tidigt det är då man sover som bäst och totalvägrar gå upp i princip, men idag så hade jag lovat att följa med till stan och "stor" handla. Först lämna vi av elsa vid dagis sen for vi mot gävle och första stoppet blev körskolan där jag nu fixat körlektioner i maj.. Sen blev det willy:s där dom BARA skulle handla tre saker eller vad det var, kommer därifrån med 3-4 kassar?! Haha så är det alltid. Efter det bar det av mot valbo, där vi kom dit vid kvart i tio så gick vi in på coop där pappa köpte sig en till grill, i mellan där så smet jag iväg till dinsko :)
och ;
kom hem med...

iiiiiih dessa :D (finally i´ve got them)

:D , så där ja nu har ja dom äntligen :) - som ni kan se där vid tårna så köpte ja även nå inlägg som butikbiträde rådde till :) .
-
prövade även dessa:
Men kände att jag kan inte skaffa dom nu så får se om ja skaffar nån gång längre fram, sköna var dom :)
. Efter min minishopping så blev det systemet där det inhandlades lite cider och vin ^^ Funderar till helgen men ska ju eventuellt vara i årsunda hos mormor hela helgen och jag vill ju fira påsk hemma med :/
men åker nog hem lörda eller sönda.. Jaja efter det blev det kolla lite sängar på ikea efter det lunch och jag tog min vanliga måltid där, kottlerad med bea, pommes och ratatouille :) gott ^^ sen bar det av mot ica maxi och hem. Och jag är trött :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0