Tisdag för middag

Ja då sitter man här med ett täcke, en filt runt om och ska slå upp lagboken och det så jag kan börja plugga :)
Blev väckt av Elsa som fråga en massa och sen kom hon med grejor och gick iväg sen börja hon skrika och då gick jag upp och kollade vad hon gjorde och busungen hade klättrat upp i Linnea´s säng och kom inte ner (våningsäng) hon kan klättra upp men inte ner. Men iaf blev att jag gick ner och gjorde mig två mackor och en kopp kaffe, fy fan vad jag börjat med kaffe senaste tiden haha :) ja ja de e ju gott ^^ .
Och en sak innan jag avslutar så vill jag påpeka att jag önskar att det fanns minikatter, om det finns minihundar varför inte katter? Jag tänker tillbaka på när Diablo var liten visst han är ett år snart men liten så man bara hade han i händerna. Och jag minns när han skulle dricka vatten första gången ur den vi har åt katterna och han ramla ner i den xD så gulligt och att dom satt princip i mat skålarna när dom åt ^^ oh BLI SMÅ IGEN :D
Nej plugga va det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0