Torsdag

Sitter här med en "big" cup of coffe och som jag skrev nyss på facebook, så har jag en skvätt grädde och en skvätt laktos mjölk då våran mjölk är slut. Och jag märkte nu när jag började dricka att det smakar weird med grädde och jag började smått må illa usch :( . Men men jag har iallafall nästan druckit upp det.
Den på bilden ser god ut ^^
Ska kanske in till Uppsala imorgon och träffa Emelie som det var ett halvår sen jag träffade :( . Alltså sist jag träffa henne var på Natalies begravning :'( . Fattar inte att tiden går så fort att det redan gått ett halvår. Fyfan.
Till annat så har jag iaf bokat tid för katten min den 30 mars kl:10. 650 spänn. dom snacka om 500 sist jag ringde nu 150 mer jisses. Han är ju försäkrad och allt.. Aja jag tar med mig pengarna så får jag kolla hur det ligger till då när han är försäkrad osv. Kanske inte gör någon skillnad. Idag ska jag göra lite saker som jag nämnt i ett tidigare inlägg. En sak avklarad iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0