trött


OM JUST DIG

NAMN: Emelie
FÖDD:  18 maj 1989
BOR: Fagerviken
SMEKNAMN: Emme & älskling (från killen då)
FAMILJ:  pappa, syster, halv lilla syster, 2 styv systrar , styvmamma (typ) och pojkvän
SKOLA : distans - högskolan i gävle

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD:
SAKNAT NÅGON: Ja
ÅNGRAT NÅGOT: Ja en del
LJUGIT: Nja
SVIKIT NÅGON: Tror inte det...
KÄNNT DIG SÄMST: Joo
GRÅTIT: nej
SKRATTAT: Haha ja :)
VARIT SJUK: Nja inte direkt
VARIT UTOMLANDS: Nej :(
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Nej


KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA? Ne det tycker jag inte..
SKRATTAR DU OFTA: Jarå
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: trött, sliten
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: blandat 
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: länge sen men inget jag skulle våga göra för feg
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Haha ja en del ;P
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: I skor, kläder, väskor och sånt JA, i killar mje.. men i min kille så föll ja ganska direkt
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: kan man det?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: vet inte lite svårt...som inget varar för evigt
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Jaaa :) <3
OM JA, VEM: Kristoffer Skagerlind <3

DENNA MÅNAD:
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Nej
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED: ja det där va ju klurigt men min kille så klart...

HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Självklart
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Bad boys så klart ;)
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Båda! :)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: medel så det passar för mig ;P och det är älskling ^^
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Spelar ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR: öh ne, isånna fall miffon ;P

UTSEENDET PÅ DIG
:
BRUNETT ELLER BLONDIN: Blond to the ground ;P haha
ÖGON FÄRG: Blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Nu är det axel långt :/
SNYGG ELLER FUL: Haha de finns fulare ;)
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ibland!
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Jaa :) mest älskling ^^
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: nej
HAR DU LÅNGA NAGLAR: blandat , klippte dom nyligen men växer som ogräs:S
SMINKAR DU DIG: Inte så värst nu för tiden, mer om ja ska bort
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN? man ser bättre ut med smink än utan, för utan ser man alla finnar, mörka ringa osv...

Saknar mitt hår lite :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0