two cup of coffe

OK precis druckit upp min andra kopp med kaffe ^^, känner mig trött/sömning och kaffe får lite fart på en ;) . Fått hem en avi om ett paket men vet för tillfälle inte VAD det är som väntar på mig heh, men men suprise suprise iguess ;) . Alex kom hem för ett tag sen för hon mådde inge vidare och hon hängde upp tvätten som jag precis tvättat och startade en ny med sängkläder och jag skulle hjälpa med att ha i tvättmedel och när jag tog i hinken (liten youghurt hink vi har i tvättmedel i som vi köper storpack osv) och tydligen så hade jag inte satt åt locket sen sist jag tvätta så ja det hände en liten olycka :) . Så det blev till att sopa badrums golvet och själva toan xD. Gick ju jätte bra för mej att plugga hehe jaja har iaf varit inne på blackboard och delat tankar och frågor angående uppgifterna vi håller på med nu. Men nu ska jag snygga till mig lite och gå över till farmor för att hämta vatten och möjligtvis hämta mitt paket i skärplinge. Nej hejdå för stunden :)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0