Uppfriskande?

Var som sagt iväg till Tierp med pappa, först till systemet där jag köpte cider och jäger + nånting mer till älskling. Jag köpte till mig själv endast 4 cider :) har ju redan annat hemma som jag ska komma på nåt med xD . Sen åkte vi till Coop och handla (föredrar nog hemköp men men) köpte vindruvor och påskmust + pommac där efter det åkte vi till gammel mormor till mig, mormor till pappa. Var där en bra stund, nåt pappa kolla på osv. Efter det åkte vi till OK macken och sen bar det av mot skärplinge. Väl där så gick jag in på ica och hämta ut ett paket och skicka tillbaka ett annat. Köpte även 2 mörk choklad ena med passionsfrukt smak som syrran testa förra fredagen och jag gilla den med :) . Mörk choklad för mig är bra, för får mindre finnar och behöver inte äta så mycket av det. Så halv nyttig är jag idag ;) . Har sedan vart ute med elsa nu en timme och hon tyckte det var jätte roligt att kasta snö på mig och  det tyckte inte jag va lika roligt. Efter ett tag så gick vi och mötte upp syrran som kom med bussen och nu sitter jag här och känner mig slut som jag inte sovit så bra inatt och att jag inte kunde somna om imorse... Kanske tidig kväll i kväll? Får väl se ska göra lite plugg nu sen ska jag och syrran ha maraton i förhäxad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0