All of my shoes <3

En del av alla mina skor :)
Har använt dessa nu, köpte dom för förra månaden men dom är inte direkt snygga så funderar på nån slags
utsmyckning om jag hittar nåt.
Dom här köpte jag samtidigt som dom ovan, har använt dom en del, rätt sköna och snygga tycker jag :)
mina väl använda stövlar, som jag varit för dum nog att använda fast snö och halka
Mina skor från new yorker, dom behövs tvättas ;)
-
använder mest till mjukis byxor
vinterstövlarna som jag använder här hemma.
-
Så nu har jag lagt upp bilder på alla mina skor och egentligen är det ju inte många ;)
Jag får ihop det till 12 par :D och fler ska det bli, oh just ja. Har ju dom nya stövlarna jag hämtade ut igår men så 13 par ^^
hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0