uuuusch

Ja lyckades somna om förut när älskling gick upp och åkte iväg till skolan och blev väckt vid halv elva av amelie som undra om jag ville köra. Gick upp och klädde på mig, då kände jag att jag var ashungrig men samtidigt illamående som fan. Men gick ner på toa, satte igång datorn som står i syrrans rum (för tillfälle) och tog en tallrik med gröt. Är fortfarande lite små hungrig men får väl ta en macka då, tror iaf att illamående försvunnit lite ... skööööööönt!
-
För jag trodde fan att jag skulle spy när jag satt på toan och blev bättre när jag gick ut och tog mej lite luft. Usch fy fan för sånt här. Jag städade ju rummet för några dagar sen, och jag har gillat så som vi haft det möblerat MEN bara för att soffan inte kom till nån direkt vettig användning och att älskling vill sitta i soffan och kolla på film/spela playstation etc så möblera han OM. Jag föreslog 1-2 varianter som vi haft förut och som har funkat men han gjorde en möblering som inte alls såg eller ser så bra ut (tycker jag) det ser lite av slarvigt ut, och att vi har ju så mycket i rummet att vi inte kan möblera det så bra, och sängen tar i princip upp hela rummet och det är ju heller inte bra, för vi använder till de mesta delen bara halva sängen, ungerfär 105-120 cm av 180.. Vi har försökt sälja den men inte fått någon som kan tänka sig köpa den, och jag har hittat madrassbotten + bäddmadrass för sammanlagt 1390 kr och det är ju bra, vi har ju redan sängben men älskling vill att vi ska ha sängstomme. Jag hittar ingen snygg i 120cm eller ens nån i 120. För vi behöver ju inte mer än det och 140 det blir ju bara 40 cm mindre än nu så ja vet inte hur vi ska göra. För han tycker ju heller inte om att gå runt på ikea som jag ;)
-
Toan kallar.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0