Vad är det för fel på dom?

OK va nyss en sväng på bilddagboken och nästan ALLA tjejer som är på "fokus" har bilder med tungan ut åt sidan så där lite sexigt (i fråga alltså, typ porrigt) och jag fattar inte VARFÖR dom gör så, och har bilder från munnen och neråt, jag tar det som om dom visar upp sig, och att dom har tungan så där. Alltså varför gör dom till sig på det viset, är det så samhället funkar nu? eller har väl alltid varit så men fjorton åringar (även yngre) ska väl FAN INTE sitta och ta bilder på sig själva på det där sättet. Jag menar det räcker med en söt bild där dom ler eller nå inte porrar sig på ett oskyldigt sätt, inte undra på att killarna beter sig som dom gör. ÅH fy fan säger jag bara...
.
Nu återgår jag till mitt pluggandet, bara 3 saker kvar att anteckna, då menar jag 3 powerpoint presentationer inte 3 sidor eller så... usch fy fan men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0