Vad har hänt?

Med mig? Jag har ny klädsmak, börjat gilla kläder som dom flesta klär sig i, tänker mer på hur jag klär mej osv. OK jag har tänkt på det tidigare med men nu är det mer än förut. Rätt roligt ändå :) jag har lite av somrig/rockig och vanlig stil, lite avslappnad så där.
-
Ja ja var väl inte det jag skulle diskutera om egentligen. Nu ska jag klä på mig men först slänga in lite tvätt i maskin för nu har jag nästan inget rent :S vilket inte är bra. Usch inte bra att sitta så här hemma och slöa usch på mej. Kollade på en ängels tålamod med syskonen och älskling halva natten och resten nu på förmiddagen. Men nu ska jag sätta fart.
(Gammal bild) - Nåt år gammalt då vi var i Uddevalla och väntade på att pappa skulle hämta upp oss vid station, det var Linnea som tog ett kort, men dummern knäppte ju innan jag ens hann ta position ;) . Men ville bara påpeka att jag verkligen saknar mitt blonda långa hår. snyft. Men men det har iaf blivit längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0