-

Jag börjar med att svara på min kusins kommentar: Hehe ja dom är jätte sköna^^ och snygga :)

Sen så vill jag berätta lite smått eller skriva av mig det jag känner just nu, och det är inte kul att känna så :( på sätt och vis kanske men den situation jag är i så är den inte så värst skoj.

Jag vill ha tillbaka han, men kommer jag någonsin lita på han oavsett om vi är ett par eller inte?
Jag saknar han som fan, och värre nu när han är hemma och jag får inte pussa han, krama han osv, eller får och får.. Jag kan inte sluta kolla på han, och ligger i sängen och vrider och vänder på mig - hela tiden så vill jag bara att han ska komma och ligga brevid mig men det händer ju inte. Jag är nog hopplöst förälskad men kommer kanske inte få det besvarat denna gång :( vilket gör att jag inte gillar mina känslor just nu. Kommer jag kunna gå vidare? Kommer jag kunna komma över han?

Usch hatar det här,

Känns typ så där....

Läckra leggingsen :)
Måste ju muntra upp med en bild.. Har nu satt i OC skiva i min dator och kikar på det, har kikat CSI men en skiva krånglar så böt över till OC :)

Varför ska kärlek vara så svårt för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0