21

Ja idag blir jag 21 år gammal, så Grattis till mig :)
Igår när jag hade kört färdigt för dagen på körskolan så drog jag mej ut till valbo där jag lämnade in datorn och efter prat och prat angående felen på datorn så skulle jag gå, och jag hade lagt över all små plock i stora facket i data väskan som lilla facket gick nästan inte att stänga igen. Så jag tar axelremmen och drar väskan av bänken den låg på och smarta jag hade GLÖMT att stänga igen stora facket SÅ ALLTING åkte ut över hela golvet, pinsammaste var att just då så kom det in folk och innan var det folktomt. Jag sa bara "Ojdå... " Och började plocka upp allt. Och kände ju att jag blev röd i ansikte men skyndade mej med att plocka i allt och sen utan att vända mig om så gick jag ut därifrån. Och efter jag gått så dom inne där inte skulle se mej så slog jag till mej i huvudet och sa PINSAMT!
Gick in en kort sväng på elgiganten och kikade sen gick jag in på skohuset och då såg jag att dom säljer wildflower by kenza där, (skorna) och just dom skor jag verkligen ville ha stod där, dock fanns inte skorna på bilden ovan i min storlek så prövade 38 bara för att se, och jag föll för dom så jäkla snygga :D Och sandalerna hitta jag i min storlek och blev ju kär i dom med... Synd att dom kostar 6-700 kr :( paren så får väl se om jag kommer införskaffa mej nåt utav skorna.
-
Iaf efter åt så gick jag ner till köpis och irrade runt, började med Ikea där jag först hitta en grej och sån har jag behövt länge, skulle egentligen ha skaffat sån då jag dela rum med stoffe som vi hade tusen kablar just vid tvn och den hade varit perfekt då men vi kom ju aldrig till att skaffa en sån. (bild kommer på vad det är) .
-
Och jag tänkte att jag inte skulle ha mer än det jo tjena jag hittade en del saker till (som jag med lägger upp bild på) och efter lilla shoppingen på ikea gick ja in i själva köpiset och strussade runt. Efter ett tag så satte jag mej på wayne's och unna mej kladdkaka med mjukglass till, sååå jäkla gott och en café frappe med choklad/hallon smak men jag tror jag föredrar caramell om jag ska vara ärlig. Och jag satt och läste vecko revyn jag köpte inne i gävle tidigare på dan medans jag fika. Alltså jag tycker inte om att fika helt själv men fikade ändå två gånger själv på waynes igår både i gävle och i valbo :D ganska bra för att vara mig. Gick sen lite till i affärer och prövade shorts inne på cubus som jag skulle vilja ha men tror inte det blir så. Sen gick jag till dinsko bara för jag kände att jag behövde något nedstöttande på tårna i mina nya ballerinas för jag höll på att dö av smärta. Men dom hade inte sånt jag sökte efter och jag såg såna på coop forum sist vi va där så jag rusade dit och köpte där iställe och sen gick jag ut och satt halvt i solen och väntade på pappa. För min kära mobil hade lagt av fast jag laddade batteriet, jag lyssna på musik in till stan på morgonen, pratade 2-3 korta samtal och smsade. Tog 3 kort typ och den dog. fan måste nog skaffa ett till batteri och ladda upp och ha med som extra ifall att.
-
Så som pappa skulle hämta mig så fick jag ju sitta och hålla utkik som jag ändå inte kunde ringa eller så. Och satt väl bra länge till jag till slut såg han så gick dit han parkera och la in grejor och ställde in så jag kunde köra. Åkte sen runt och körde och kan ju säga att efter den lilla pinsamma situationen på EL gig service så blev min dag värre, det strulade med körningen med pappa bara för vi hamnade mitt i vårruset inne i stan (gävle) och jag skulle backa och försöka komma bort från folkmassan och alla stirrade :$ såååååååå pinsamt. Men kom där ifrån och som jag hade ont i fötterna eller tårna så gick det ju inte super med att koppla och gasa så det blev hackit hela tiden. Men men efter körningen där åkte vi till ica maxi och hämtade amelie och det blev lite mer handlat efter det hon handlat. Och mina kära kusiner kom in och dom försökte skrämma mig ;) haha lyckades inte så bra. Oh saknar att vara med dom :( vi 3 liksom.. <3
-
Nej nu ska jag städa bilen och eventuellt tvätta den. Och diska för orkade inte imorse. Är sol nu iaf :D det gillas.
Bilder kommer LOVAR!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0