Äckligt

Läste nyss tidningen Amelia som amelie får hem i brevlådan. Och det stod där om två tjejor som från femårs ålder upp till 17 nåt blev våldtagna av sin mamma och resten av familj och släkt. Dom sa ingenting som dom visste ju inge annat. Och dom flytta runt ofta bara för att dom inte skulle råka säga nåt. ÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!
Nu har den ena gift sig och har barn med en bra man som driver nåt emot pedofiler. FYFAN vad jag mådde illa när jag läste det och tanken uuuuuh. Snacka om att dom måste må dåligt egentligen, och alla men dom fått av alla övergrepp. Hur går man vidare med något sånt? Några har dött av dom som förgrep sig på dom, resten har hamnat i fängelse som tur är. Dom erkände...
-
Jag har varit ute nu sen tolv, har hämtat posten med elsa och kollade igenom den. Sen så har jag ätit ugn pizza som man köper i affär med tacosås ^^ gott. Och läst den där tidningen. Vill gärna lägga mig breve diablo här i sängen och mysa men är väl bäst att vara ute ett tag till fast det är så jäkla kallt.
Kan det bli varmare ute så¨man kan springa runt i dessa skor iställe? För en vecka sen va det varmt nog att gå i dessa utan strumpor nu måste man ha tjockstrumpor. DET ÄR MAJ FÖR I HELVETE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0