Dålig uppdatering AB!

Ja jag har varit dålig på att uppdatera pågrund av att det är något fel med min dator. Den lät konstigt i måndags när jag satte igång den och sen har jag inte fått igång nätverket på den. Så jag ska nog lämna in den som jag heller inte får upp något när jag kopplar in usb, externa hårddisken eller mobilen. Jag är inte så glad på det. Den går dessutom fortare att få igång än i normala fall. Så nåt stämmer inte.
Syrran har åkt iväg till Göteborg med klassen så fick låna hennes (SUPERsega) dator medans. Men jag kommer säkert få damp på den ;) som den är så jäkla seg.
-
Annars då, jo stoffe är hemma nu för att hjälpa till med sysslor här hemma, och jag har åtminstone sagt hej så det är väl bra? Och jag tänkte på det igår, han är ju skit snygg (enligt mig) och det skulle vara lättare om han blev ful så jag kanske kommer över han fortare? För hans leende och charm är det som får mig att bli knäsvag och att han är så jäkla snygg så det är inte sant. Blev ju nästan kär på nytt när jag såg han igår :'/ inte så bra direkt.
-
Annars så har jag pluggat körteorin som sjutton och kollat på OC i mellan åt. Även åkt till Tierp två svängar, ena dagen för jag skulle ha avmaskningsmedel till katten min, och andra dan för att handla hem mat och nåt på apoteket som jag glömde första dan. Pappa skjutsa oss från skärplinge typ.. Annars har det väl inte hänt så mycket. Jo just det :) beställde en jätte fin klänning som jag försökt vinna på tradera ett par gånger men slutar alltd med att det ökar upp till tusenlappen nästan att jag ger upp och nu hitta jag liknande klännng på Nelly.com för fyra hundra, tänkte att det blir en egen födelsedagspresent till mig själv :) . Ska försöka få in bilder på den här datorn så lägger jag upp sen. En sak till som är lite otrolig för att vara mig är, att jag var ut på en promenad/jogging/spring tur igår. Och det är nåt jag aldrig gör, möjligtvis promenad men inte jogging. Så idag känns det i kroppen ;) - har snart druckit herbalife shaken i två veckor :) har blivit lite piggare men jag har inte tagit tabletterna till utan har bara tagit shaken men ska försöka mej på tabletterna med, blir bättre resultat då.
Nu ska jag ta och cykla till skärplinge och handla lite. Ska försöka återkomma med denna sega dator.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0