Deppdag

Kul att man vaknar deppig och den där klumpen i bröstet igen. Jag vill bara somna om. Jag gick ner och gjorde iordning en shake och då frågar Amelie om jag vill köra till Tierp och jag sa ju Ja, men så sa hon efter att det var för dom ska lämna saker åt stoffe då sa jag direkt nej. Jag vill ju inte att han ska flytta men det verkar fan bli tydligare och tydligare att han ska det. När jag ville flytta i höstas FICK jag det då? NEJ och han ja han får flytta. Och jag som är äldst får inte flytta. Och det gör bara att jag mår ännu sämre, dom ska göra om "hans rum" till något slags tvrum åt tjejerna, KUL. JAG VILL FLYTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vill inte vara kvar här, orkar inte.
-
KLarar inte av att skriva mer...
HATAR DIG FÖR ATT DU BARA SÅRAR MIG OCH BETER DIG SOM EN IDIOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0