Dumma pringles

att vara goda :/ , har ju nästan smaskat i mig halva burken xD . Hot & spicy. Jag äter inte pringles så ofta men dom är ju bra goda :) . Köpte en idag för jag ville ha nåt att kunna smaska på till film eller så. Och nu så satt jag här och den typ ropa på mej, så öppnade tog en... en till.... en igen och efter ett par styckna så sa jag till mig själv NEJ nu får det räcka, mer sen iställe. Men jag tog två till sen satt jag på locket och la iväg burken så nu ligger den en bit ifrån mig. Kanske ska lägga nåt över den? Så man inte ser den skrikandes ;) . Dricker nu nya LOKA Likes africa.. rätt god. Jag har kommit i underfund med att Ramlösa är inte så gott, bara när det är kallt men inte sen. Loka är gott som både och men helst kallt självklart.
Nu ska jag kika lite how i meet your mother tror jag :) komma på bra tankar och där jag inte känner sug av dom smaskit goda pringles......."dregel" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0