Duschat

Så himla skönt det var att ta en dusch, jag diskade och sen plocka jag fram nytvättade mys kläder och hoppade in i duschen och nu sitter jag här insmord med återfukt lotion i ansiktet och ny tvättade mjukis kläder soft ;) hehe skönt^^ . Har väldigt ont eller öm i hela kroppen och jag vet inte om jag kommer stå ut med det, men får bita ihop, och har ju mej själv att skylla när jag pressar på mig själv som jag gör men det är bra för annars kommer jag bara sitta och lata och inte göra ett skit. Nu kan jag åtminstone komma ut på en promenad eller jogging och jag behöver det. Kommer ta ett tag innan jag kommer till att göra det flytande om jag känner mig själv rätt :)

Jag vill ha och jag kan förmodligen inte få :( något som krossar mitt hjärta mer...

Why do I want you so?
Why do I love you so much?
Can't stop thinking of you, you're always on my mind, in my dreamz I just don't can think at something else.
Please come back I need you, I love you - can we work this out?

Hopplöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0