för mycket av det goda

Usch, gick och la mig runt fyra, och jag mår piss idag. Hela kroppen är öm, och jag har sovit 5-6 timmar. Är bara så jävla törstig just nu att jag klarar inte mer. Har tagit en skål med lite yoghurt så jag får i mig nåt.
-
Jag kanske inte drack så mycket av mitt men drack 3-4 lakrits shots och det hjälpte ju en bra bit kan jag ju säga. Sluta med att jag satt och prata på våran trapp ute med Anneli och Sussie. Mesta dels angående det här med stoffe. För jag fick känslor över mig som gjorde att jag kände att jag ville ha honom hos mig. Och sen kom ju det där han gjort upp och det satt vi och prata om. Sen kom annelies man ut och helt plötsligt prata vi om att köra bil och långtradare :S vet inte hur vi kom in på det. Efter dom åkte så satt jag och prata med pappa om det här med stoffe, och mamma på nåt vis. Och så tyckte pappa sen att tjejerna som gått och lagt sig skulle komma upp bara för jag sa att jag pallar inte med hur dom är mot mig ibland. Jag har sagt åt dom en massa gånger men dom lyssnar inte. Och det var det pappa ville att dom skulle lyssna på då vid tre på natten. Men två styckna stack ganska direkt och det blev jag både arg och ledsen över, men iaf så blev det prat om allt jobbigt. Och nu känner jag lite ångest över att allt kom ut, sånt som jag hållit inne. Men men inget att göra åt. Nu ska jag luta mig tillbaka, äta lite yoghurt och dricka liter vis och kika på nåt. För sova kommer jag inte kunna göra.
//E

Kommentarer
Postat av: Carro

Det kanske är lika bra att det kom ut, jag tror det är viktigt att dom andra ska veta hur du känner för att du ska klara av att bo där.

Att dom inte lyssnar har med deras egen omogenhet att göra. En vuxen människa sätter sig ner och lyssnar på problemet för att kunna ta itu med det. Småfjantar springer iväg och vägrar lyssna, och tar inte åt sig ett skit.

Fortsätt kämpa, för att få fram för alla hur du tycker och känner, för jag tror att även om det känns konstigt till en början så kommer du själv att växa rejält som person.



Du vet att du kan komma hit och prata <3

2010-05-01 @ 11:12:43
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0