FUCK THIS SHIT!!!!!!

OHHHH orkar bara inte, jag vill bara gå fram till han och bara TA han liksom. Och samtidigt så vill jag slänga ut hans dator, haha har nog aldrig riktigt gillat den, gillade hans stationära mer. Tänker inte förklara varför men så är det iaf. Och jag hatar att jag känner så här, vill inte det. Var fan lättare att va sur och arg och typ inte vilja se honom nå mer. SÅ VARFÖR I HELVETE kom mina känslor för han upp på NYTT???

Jag vet inte vad jag ska göra, just nu känner jag mig deppig som fan och veta att han ska till uuuuähhblääää imorrn gör ju inte saken bättre. Vill att han ska va hemma längre, eller va hemma som förr. Snälla nån ta mig här ifrån jag vill kunna hitta nån ny, se om jag kan gå vidare och allt det där. JÄVLA SKIT HELVETE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Förlåt, men jag är irriterad, sur, deppig och kär i nån som faktist är underbar men umgås med fel typer och blir själv som dom och blir då en skitstövel som sårar mig, JAG vet vad han gjort mot mig och jag övervägar att om han vill testa med mig igen så kanske jag kommer ge han EN chans till även om det skulle vara idiotiskt av mig. Men tyvärr så är det mina känslor som styr just nu inte hjärnan :( .

Hjälp jag behöver HJÄLP!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0