Gomorron

Idag känner jag mig inte deppig direkt, kan det vara för jag fick köra/åka båt igår kväll? ^^ Helt underbart var det. Men inte lika skoj att ro, vi la nät och plaska runt för att skrämma in firren i näten. Och hade lite kramp i ena handen/armen ett tag men det gick över. Vi fick några abborar, en sik och 3 strömmingar. Jag fick rensa en abborre igår, ÄCKLIGT, men jag klara av det. Pappa var dum och filma det för han tyckte det var så kul att jag står och halv skriker "uuuuuuuuh, äckligt, bläää osv"  och kom i säng runt tolv och kikade på 2 avsnitt vänner sen somna jag ifrån det. Ganska skönt, inga tankar utan bara somna direkt.
Ska kanske övningsköra till öregrund idag :) hoppas det blir av för det skulle vara skoj :D
Nu måste jag rusa på toa, inte kul att ligga och hålla sig.. och sen frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0