GottaH saY iT ...

Jag fick idag hem en liten katalog ifrån H&M och jag tänkte medans jag bläddra igenom den att "Nej jag ska inte köpa nåt, om jag ska det så får det bli i butik..." Sagt och gjort, precis innan jag bläddrat färdigt så hitta jag en söt, fin och snygg hood tröja (något jag behöver) så nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra.
Kan ju vara bra om jag FÖRST går igenom min garderob innan jag beställer nåt överhuvudtaget, och beställa sånt jag behöver och inte köpa en massa onödigt ;) vilket jag kan vara bra på xD . Vill även sy in ett par fin byxor jag har och fixa till dom så kan jag säkert ha dom vid vanliga tillfällen än vid fin tillfällen. Om jag hittar sladden till min kamera så jag kan ladda den så kan jag ta kort på vissa kläddplagg antingen på eller inte och visa vad jag har i min garderob?! Om ni vill, nån intresserad?
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0