Har man lovat så har man!

Jag tänkte lägga upp lite bilder på det jag fått osv. :)
Detta fick jag av min kära moster, filt, en skål och rivjärn där allt hamnar i lådorna och inte utanför som det gör med andra.

Och av mormor & morfar fick jag en låda med bestick som kommer fyllas på för varje år jag fyller.
Fick nu salladsbestick och en sås slev + tusen kr insatt på mitt konto.

Fick mer av en servis jag fått av farmor, fick första delarna när jag fyllde 17 och nu fick jag tallrikarna :)

Fick två såna här glas av Linnea S som hon hittade på Rummet Rita :) dom är jätte fina
och har själv kollat lite på dom men inte varit så jag köpt nån gång.

Fick en vattenflaska av Elsa :)

ÄNTLIGEN :D - har nu fått en volym mini som jag velat haft i flera månader nu, försökte
få en till julklapp men fick man det? Nej.

Fick en recept bok med smoothies & jucier och en rosa skål med döskallar inuti av Elsa :)
(som amelie och pappa köpt men är från elsa :)
-
En outfit bild från i Måndags inne på H&M, testade ett par shorts som jag även köpte, för det var så varmt och mina leggings satt inte snyggt på så blev att köpa shorts och ha dom på mej resten av dagen.

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0