Helt slut

Jag har cyklat till skärplinge, handlat och träffa Johanna som skulle köpa sig lite smått och gott. Så fick jag följa med på en liten fika hemma hos henne. Sen cyklade jag hem med två kassar fulla, ena med bröd och kex andra med läsk och ägg. jag visste fan inte hur jag skulle lösa det först men efter ompackning och sånt så funkade det. Blev en massa prat hos Johanna, och jag kom nästan inte iväg ett tag ;) men till slut så. Väl hemma så kunde jag knappt gå för jag var eller är helt slut men tog ett glas juice och sen böt jag om. Gick ut och travade ved i två timmar typ. Kom en bit iaf :) men det började regna så fick avbryta, men var nog lika bra det för jag kunde knappt tänka längre. Man måste ju tänka så mycket när man travar, speciellt så som vi travar nu. Men kom fyra travar pelar säger vi att det heter, och fyllde även på andra som inte var färdig. Märkte nu att min dator hamnar i viloläge och sen när jag startar upp den så beter den sej konstigt och skärmen är helt svart KUL.
-
Prata nyss med stoffe, kort samtal om min dator. så ja lite bra är det väl? Jag hade ett litet samtal med han. Vill att vi ska kunna vara som förut men är ju lite svårt, jag vill på sätt och vis ha tillbaka han men det är ju det att vill han? Kan jag lita på han igen? Ja det är en massa frågor jag har som jag inte vet om jag kommer få några riktiga svar på. Jag vet inte hur det kommer bli mellan oss men jag hoppas vi kan lösa det, jag menar vi har bara varit med varann som par inget annat, så det är väl lite därför vi inte vet hur vi ska vara mot varann och sen det han gjorde mot mig. Jag tror han behöver nån som är mogen och lite av motsatts än vad han själv är. Men men vi får se.... Har fått igång min dator igen men den funkar bara för att kika film just nu. Kollar på OC just nu. Funderar på om man ska ta nåt att äta eller så, har bara ätit herbalife shake idag.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0