Here It Comes

Nu när jag fått tillbaka min dator och allt så tänkte jag vara mer generös med bild osv :) - tänker lägga upp bilder från veckan, då jag tagit ett par enstaka. Ska försöka lägga dom i ordning eller nåt ;)
-
Tror det var i torsdags jag och pappa var ut och övningskörde så hämtade vi ut mitt paket som innehöll...
en massa böcker :)
mötley crue, köpte denna förut och började läsa den men innan jag hann läsa ut den så gav ja bort den i julklapp . Och köpte nu en ny så har jag egen :)
även denna köpte jag, han är ju mysko men en bra musiker och intressant.
Kan behöva lite hjälp.. har inte så dåligt men ändå
Den verkar bra men om inte så kan jag ju ge bort den eller nåt
Intressant :P
...
till mitt försvar - Den verkar bra ;)
yeah ;)
'
:') har velat ha den här boken länge och filmen är ju underbar men så sorlig på slutet. Undrar om man kommer gråta nu med när man läser boken.
Och andra boken...
fick den i nån paket pris eller nåt
Så nu har jag väl tillräckligt för att boosta mitt självföretroende eller?
-
Kommer upp mer bilder senare, för nu ska jag ta en dusch och låna ut datorn till syrran som nu verkar inte internet vilja funka på hennes dator. Och sen ska jag väl kika film och sova. Så gonatt så återkommer jag med bilder sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0