Home Again from a day in town

Ja nu är jag astrött, kört två gånger idag vilket har gått sådär, ska öva som fan på det jag va dålig på idag så jag nöter in det. Träffade även mina två söta kusiner på fika och lite små spring i affärer :) .
Har väl inte hänt så mycket mer än att jag beställt tid hos optikern på tisda nästa vecka. Behöver verkligen nya glasögon, för dom jag har nu har skärpan blivit sämre och glasögonen är halvt trasiga xD
Nej nu ska jag ut med elsa en stund och hoppas jag själv vaknar till lite, kände mej lite svimfärdig ett tag idag när jag kom hem och satte mej för att äta med dom andra. Kanske för jag är så jäkla trött och spänner mej så mycket. Har funderat en hel del på hur jag vill ha rummet men har kommit fram till att jag hellre flyttar och har något eget om jag ska vara ärlig. Men frågan är hur och var?
Nej ut var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0