Home home

Nyss ätit och hemkommen, är jäkligt trött idag. Och jag har på sätt och vis en massa att skriva eller egentligen inte, mer att jag vill skriva av mig mina tankar men att minnas hur jag ska få ner det på ett bra sätt går inte. Och jag är inte ens på humör att försöka tänka heller. Blir ju att man sitter på bussen med musiken dunkande i öronen och tankarna bara flyger runt och just då vet man hur man vill skriva ner dom men jag kan ju inte sitta och skriva ett låååååångt meddelande på mobilen som det blir lite drygt i längden, och jag tänker hela tiden "nej men jag tar det sen på datorn när jag kommer hem..." Jo tjena då har jag ju istället glömt bort allt.
Och angående min fina första körlektion idag som enligt mig gick åt helvete - så är jag så jävla arg på mej själv för att jag glömmer dom viktigaste sakerna hela tiden i körningen. Och jag har ingen förklaring, ingen som helst vettig förklaring till varför jag ens gör det jag gör och att jag glömmer. (kommer av med)
höll ju på att hamna i en knivig situation idag med vilket jag inte gjort förut, och andra lektionen då hade jag skärpt till mig lite och den gick ju någorlunda bättre. Men nej jag vill ut och öva men pappa sa att vi får göra det imorrn, kanske lika bra som jag inte alls verkar vara så pigg på körning.
Nej återkommer senare..
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0