Idag har jag inte...

varit särskilt aktiv. Har varit ute bland veden och travat. Gjorde en paus vid halv tre nåt och körde till skärplinge och handla, plus att vi köpte pizza. Åkte hem och åt och sen var det tillbaka till travandet av ved. Usch så jobbigt det är, min rygg klarar inte så mycket just nu. Och min nacke/axel värker mer än någonsin nu, kan nästan inte sova längre för det gör så ont. Har käkat reliv tabletter idag typ hehe, det får iaf att värken vara borta ett tag. Ska nog ta en till innan jag lägger mig. Så jag kanske kan sova utan att vakna av värk.

Har upptäckt att jag blivit mer för hårdrock typ, jag lyssnar på grupper nu jag inte ens lyssnat på tidigare, eller jo någon av dom har jag smått lyssnat på men inte som jag gör nu. Lånar ju syrrans spotify och har där gjort egen lista och har nu blandat rock,hårdrock,pop, r&b och jag menar det är ju verkligen BLANDAD musik ;) . Men det är artister/grupper jag lyssnar på och nya som gamla så att säga. Men vad gör det? Ganska skoj ändå och lite variation än vad man brukar lyssna på. Haha lyssnar även på Aqua som var år och dar sen man lyssna på . Tror jag spelade dom nästan jämt ett tag, och samma sak med Gyllene tider, jag var nämligen förälskad i Per Gessle då xD och drömde att jag sjöng med dom på scenen och låtsades att jag var med dom på scen i mitt mörka rum med deras låtar på högsta volym typ. Och så en dag i nån tidning mamma eller pappa hade så fick jag se Per G med nån tjej och läste att dom va förlovade eller nåt och skulle få barn tror jag det var och jag blev skit sur och började då hata han xD , men har inte slutat lyssna på GT för det ;) och när hans egna skiva kom ut så var jag anti och när vi var i Göteborg så gick vi på hans konsert och jag stod och sa att "tänk om han spyr och inte kommer upp.. eller nej han vågar inte..." haha gud :) rätt roligt. Men aqua är ju mer barnmusik, jag känner att dom inte är för ungdomar direkt mer för 6-10 åringar. Men barbie girl måste ju va lite för porrig låt :O om man lyssnar på låten så hör man juh. Usch haha men den är ändå rolig att höra på.

Funderar på att låta min dator vara idag och sätta igång min externa hårddisk och kolla på nån film genom syrrans dator. Jag kommer säkert somna tidigt ikväll fast klockan är elva nu men igår så somna ja vid halv två tiden typ. Och imorrn kommer mormor och morfar hit och firar mig :) som jag fyller på tisda ^^ hihi ska bli skoj o få presenter ;) kanske muntrar upp mig lite och kanske blir mer sugen på att fylla år hehe. För den lusten försvann typ då när allt det här med stoffe hände :( . Men nu är det bestämt iaf, ska ut den 28:e maj med tjejerna så hoppas dom flesta kan komma, som jag vill ska komma. Ska bli skönt att komma ut och bara vara, ha skoj. Längtar.

Nej film nu tror jag eller serie för kom ju av mej med vänner som min dator börja krångla :(
//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0