Lite gamla bilder...

En gammal bild, typ ett år sen då jag var på bio med tjejerna i uppsala och på hemvägen så roa vi oss med att ta en massa galna bilder :)
Samma resa som innan...
Haha vi höll verkligen på att ta en del knas kort.
EN väldigt gammal bild på mig, tagen med min gamla cam, har löshårs slingor i (det svarta) och kommer faktist ihåg att jag kollade på Bones på tvn vid detta tillfälle. Det hade precis börjat gå på tvn :D . Och då bodde ja i det rum jag har nu men det var inte renoverat då och jag hade egen tv, dvd och kort så kunde kika tv när jag ville.
Det var tiden jag hade lite speciell klädstil osv, har väl trendig och rockig stil nu men då var det den där punk, emo stilen.
En bild på oss, förra årets kräftskiva, hade börjat trean där tror jag. Hade mitt löshår i då :)
Saknar han enormt mycket <3
En bild till oss, se vad liten jag ser ut i genfört mot han :) , dagen (sista kanske man ska säga) vi va ihop och va i rummet så höll han om mig så där framför min spegel och pratade just om att jag såg liten ut i hans famn, men jag känner mig trygg i hans famn. Plågsamt att se vissa bilder som jag saknar honom enormt då och minnen från just dom tillfällena korten blev tagna kommer upp och då saknar jag ju han mer. Varför skulle han va otrogen för? Varför skulle han lämna mig igen och med större smärta den här gången :( ? Jag kanske kommer hitta nån ny längre fram men jag känner att mitt hjärta tillhört stoffe och att jag inte fått tillbaka det helt, jag har fått det i bitar. Det är väl därför jag mår som jag mår. Vissa dagar är jag glad och dagen glider fram, andra dagar så mår jag bara piss och vägrar gå upp ur sängen. Men får helt enkelt ta en dag i taget, Och jag har ju börjat med herbalife shaksen och har ju rört mig mer än förut, ute och cyklar, ute och går långa promenader och ute och leker med elsa. Något som jag inte gör ofta.
-
Igår kväll diskuterade jag och pappa, han tycker att jag ska passa på nu när inget håller mig hemma att åka iväg på treveckor bartender kurs på gran canaria, något jag mer än gärna gör och pappa sa att han kan betala NU men att jag får betala tillbaka och hjälpa till med ved och sånt här hemma. Självklart liksom. Och även om jag inte får jobb som bartender direkt så har jag ju fått erfarenhet och sånt :) men att jobba som bartender skulle ju fan va skoj :)
Nej nu ska jag kika mer vänner, snart kollat färdigt säsong 2 är bara ett avsnitt kvar. Funderar på att börja kolla på bones igen, om från början men var ju inte längesen jag började om med stoffe. Typ två,tre månader sen och jag kände ju igen allt så visste ju vad som skulle hända hela tiden. Men får se, ska kika vänner först för märkt att vissa avsnitt har jag inte ens sett ;)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0