more pix

Nu har man varit ute på en promenad till källarberget och cyklat till skärplinge. Kan knappt andas, hela kroppen värker och hostar som fan. helt slut. Men tänkte lägga upp lite mer bilder från sista april och bilder från i torsdags då jag va i valbo och shoppa lite :) så det blir lite blandat.
Jag tror jag börjar nu med det jag införskaffa mig i torsdags i valbo.
Här är mina nya ballerina skor från dinsko :) 199 kr. snygga men dock inte så jätte sköna just nu att gå i :S men repar sig hoppas jag.
Köpte denna snygga topp på fifth ave tror jag affären heter. Förut så låg Wear It där, en affär jag gilla rätt bra. Men nya är ju fan dyr :S men hitta denna och slog till ;)
Köpte detta inne på Gina tricot, 3 par trosor (hipsters tror jag) för 99 kr, två halsband varav den ena var på rea och en topp för 149 kr :)
Köpte te som jag läst ska vara bra, lugna och göra en trött?! , våt servetter att ha när jag vill torka bort smink,  såna där vaddbommull saker ;) och topz :) plus att jag hitta nån leave in balsam för blont hår, tänkte att den kan ju vara super dom gånger jag inte kör med vanlig balsam i duschen.
Inne i Uppsala i fredags (sista april) så gick vi in på lindex där jag köpte en spray Got 2 be , med i förra inlägget. Och ett skit snyggt halsband för bara 99 kr som nog är med på några bilder innan :P men ska lägga upp nåt med den med..
Här kan ni se mitt nya halsband från Lindex ^^ har även ena halsbandet jag köpte på Gina i torsdags på mig.
På väg in med sju tåget från tierp till uppsala. Alex vet jag inte vad hon gör medans syrran försöker se oskyldig ut
Nea ska se oskyldig ut och alex sur...
Börjar bli lite folk :)
Här kom en båt :)
Tror inte man kan se, men det ska vara en båt här som välte men va lite svårt att få bra bilder med en mobil kamera. Men det här får vara sista bilden för detta inlägg iaf. Orkar inte ladda upp fler. Och kan ju inte va kul och se en massa bilder på raken :)
Återkommer senare iställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0