Mysigt med sol och värme

har suttit nu på kvällen i endast shorts, linne och mina nya sandaler :) och softat i solen. Åt grillat och gratäng ^^ mums. Bara det att jag blev så mätt att jag inte fick i mig halva portionen xD - men sitter nu och funderar på om jag inte ska klä på mej en smula och dra ut på sjön. Är så jäkla fint väder och vill bara åka ut och softa. Vet inte om jag ska åka själv eller ta med mig nån. På sätt och vis vill jag åka själv men kanske är lite taskigt eller?
-

Har min topp med nitar på axlarna och jeans, och min nya skärp från VILA :) min fina kusin har en likadan och köpte före mig. Var väl genom henne jag fick upp ögonen för den ^^ - men min stil nu är ju med svart, läder, nitar, spets och kedjor i princip ;)

Asså jag har tänkt på hur min stil förändrats nu sen det tog slut mellan mig och Stoffe, på sätt och vis börja jag med den nya stilen redan i vintras men det är mer först nu jag ändrat den TOTALT!
Jag har lite av min "vanliga" stil kvar men typ när jag åker iväg till stan eller så då har jag mer av "rock chic" stil som på bilden.
-
Men men jag trivs i det iaf och får väl se hur länge jag går i denna stil ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0