Oj då

Jag fick för en halvtimme sen ett samtal, jag anmälde mej tydligen till en bartender kurs utomlands just den här månaden något jag totalt glömt bort och inte alls tänkt på. Och hon blev ju lite irriterad när jag sa att jag inte ens åkt och visste inte om att jag anmält mig så som jag inte ens betalat något. Men hon fråga om jag inte ville flytta fram kurs datum och kolla upp det där med pengar och jag sa att det kan jag göra men innan vi hann komma längre så bröts samtalet :( men ska försöka nå henne igen imorrn. Fick inte tag på henne när jag försökte ringa.
Har suttit och kollat in sidan igen iaf och tre veckor i gran canaria och gå bartender kurs OJA :D haha iaf nåt liksom.
Men iså fall vill jag ta det till hösten, så jag har körkortet avklarat först. Men men hoppas det löser sig...
-
Har druckit en san fransico och jag tror fan inte det är bra, känner mig lite weeeei liksom, och ja vill INTE bli full.
Och är trött med, efter att tillbringa dagen ute och har även ont som fan i ryggen. Usch
//Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0