Onsdag

Sitter nu och laddar upp bilder på bilddagboken, får se om det kommer upp lite här med, men som jag lånar syrrans dator och hon har tråkigt tydligen när hon inte får använda datorn så det kanske kommer upp bilder här imorrn iställe :)
-
Blev ingen körning idag för har så jäkla ont i axel/nacke nu att jag inte ens kan lyfta nåt på den sidan (vänster) och det går upp i huvudet så får nästan migrän. Så avbokade tiderna som jag kände att jag inte är kapabel att köra. Men åkte med elsa till dagis iaf sen när jag kom hem så tog jag mackor och te, la mig framför vänner och somnade efter nåt avsnitt sen sov jag fram till ett nåt. Då gick jag upp och tog lite att äta och hämtade posten. Resten av dagen har varit slapp, kikade på en film med syrran och sen hjälpte jag till med maten.
-
Segt att inte ha egen dator :( därav den kassa uppdateringen. Men det får ni som läser stå ut med ett tag nu.
;)
//E
Liten outfit bild på vad jag hade igår kväll när vi fick främmande :)
Nytt linne/topp från Lindex som jag hitta i måndags i valbo. Strumpbyxor från Nelly.com, väst grej från new yorker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0