Påminnelselappar?

Ja det vore nåt för mig, jag behöver nog sätta upp påminnelse lappar lite här och var så jag kommer ihåg att göra vissa saker. Tänkte på det nu när jag stod i duschen. Och efteråt ;) för jag smörjer alltid in mitt ansikte med fuktighetskräm, inte så ofta jag gör kroppen för det blir bara jobbigt ;) ända gången jag smörjer in kroppen är under sommartiden då man solar och bränner sig. Anyway.. Jag smörjer bara in mig vid tvätt av ansikte eller vid dusch och jag behöver EGENTLIGEN göra det morgon och kväll vilket jag INTE gör. Jag tror att mitt ansikte skulle se så mycket bättre ut om jag smörjer in det varje dag (morgon/kväll) och inte bara vid tvätt tillfällena. Och jag har även annat som jag kan behöva bli påmind om.
-
Funderar på om jag ska tvätta imorrn, för nu börjar jag få ont om kläder, och ont om bhar. Så lite kris. Har inte tvättat mina kläder sen ja jag tror det var när dom var på gran canaria och vi va ensamna hemma? Alltså ett par veckor sen heh! NOT GOOD!!
Har bara en stor blå ikea kasse/påse med mina kläder i. Kanske ta och gå igenom så jag vet vad man ska tvätta först. Men det får bli imorrn, nu ska jag hitta på nåt bus kanske ;)
God natt E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0